Forfatter besked

<  Sundhed og kost  ~  Forvreddet knae lagkage!!!

Ny brugerNy brugerTilmeldt: 22. mar 2009, 08:25Indlæg: 12
Lagkage! nu var min ryg lige kommet i orden og så river jeg min knaeskal i led under flikflak :x Skal have kigget ind i knaeet på tirsdag og skal "måske" opereres. Ved ikke rigtig hvorfor jeg laver denne her tråd. Men det ville da vaere rart at få at vide hvilke øvelser jeg kan lave med overkroppen. Min plan er nemlig at traene min overkrop imens jeg render rundt på krykker :)

Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 27. sep 2005, 11:59Indlæg: 2252Geografisk sted: Skagen
Fucked, det lyder sku nederen :thumbdown: :?

Øvelser til overkroppen. Du kan jo lave chin/pullups, bænkpres, diverse curls med håndvægte.
På den anden side kan det godt være kroppen har bedre af at holde sig i ro så dit knæ restituerer hurtigere, ved jeg faktisk ik :)

BrugerBrugerTilmeldt: 18. jun 2007, 18:18Indlæg: 187Geografisk sted: Esbjerg
Det er sgu surt!!! :(

Men kender det kun ALT for godt, hoppede engang rundt på krykker i 2 måneder pga. et sprunget ledbånd. Men har tilgengæld aldrig lavet så mange armstrækkere og mavebøjninger som dengang. Det er en fantastisk mulighed for at træne nogle ting som man normalt ikke gør + det er i sig selv god arm/skulder træning at gå med krykker hvis de er indstillet rigtigt og du går rigtig med dem.

Held og lykke med træningen og god bedring med knæet! :)

Ny brugerNy brugerTilmeldt: 22. mar 2009, 08:25Indlæg: 12
Tak. Jeg skal opereres på onsdag. Og skal så gå med krykker i cirka 6 uger. Men de har sagt at knaet nok skal blive så godt som nyt :thumbup2:

Offline Profil

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Alle tider er UTC + 1 time
Side 1 af 1
4 indlæg
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst
Søg efter:
Skriv nyt emne  Svar på emne
Hop til:  
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg