Forfatter besked

<  Sundhed og kost  ~  Hyldest til morgenmaden!!!

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 18. okt 2006, 12:37Indlæg: 1320Geografisk sted: Vejle
Laurids skrev:
Jeg kan anbefale slik.

Masser af det.

HAHAHAH!
Der er ikke noget bedre om morgnen end en ordentlig gang gelatine og sukker :P

BrugerBrugerTilmeldt: 10. dec 2007, 19:18Indlæg: 22Geografisk sted: helsing (nod sjælland)
jeg er så heldig at bo 30 meter fra skolen :D så for altid mogen mad og kan altid gå hjem i frikvaterene og spise extra :D:D
haveregryn og myslig er det bedste og når blanner det med corflakes, æbel, banen, rosiner og eller andre gode frugter så er det sundt og det samger mega godt (også behøver men heller ikke at tage suker på fordi man har det naturlige frugtsukker som er meget mere sundt) fordi... at med det andet sukker kommer man hurtigt op i energi og enu hurtiger ned. men med det andet beholder man en god og høj suker balangce (men så skal man også blive ved med at gøre det for at venne kroppen til det) :) det er så det jeg gør om morgen. spiser ALTID morgen mad (kan ike leve uden) :D :)

gust doo it
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 27. sep 2005, 10:44Indlæg: 2460
Er jeg den eneste der starter de fleste af mine morgener med en solid, gedigen rundtenom med leverpostej eller makrel kom nu???

Billede
Billede
Billede
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 26. sep 2005, 17:53Indlæg: 2591Geografisk sted: Århus
jeg starter dagen med jaja fantastisk og mere af den slags kom nu

(for det meste müsli)

Billede
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 27. sep 2005, 18:42Indlæg: 2651Geografisk sted: DK -Århus det' for sygt
sørens morgenmad er sundt og nærende, men hold kæft den er upassende til netop den tid af dagen.
Er jeg den eneste der heller aldrig har kunne forstå andre landes kultur med varm mad om morgenen. Det er selvfølgelig en vanesag men jeg ville kaste op hvis jeg skulle spise spejlæg kl halv 7 om morgenen...

Makerel

Man er vel akademiker. Og normal.

GT - en vision for livet

Tricks, musik og poker
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 19. mar 2006, 16:37Indlæg: 1894Geografisk sted: København, Amager
Jeg spiser som regel rugbrød hvis jeg har en lang krævende dag foran mig...

Jeg spiser ofte dolk.

Billede
Billede
Billede
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 19. mar 2006, 16:37Indlæg: 1894Geografisk sted: København, Amager
Søren skrev:
Jeg spiser ofte dolk.
av av av

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 26. sep 2005, 17:53Indlæg: 2591Geografisk sted: Århus
multilevel-J skrev:
sørens morgenmad er sundt og nærende, men hold kæft den er upassende til netop den tid af dagen.
Er jeg den eneste der heller aldrig har kunne forstå andre landes kultur med varm mad om morgenen. Det er selvfølgelig en vanesag men jeg ville kaste op hvis jeg skulle spise spejlæg kl halv 7 om morgenen...

Makerel

jeg ville spise spejlæg og bacon hver morgen resten af mit liv hvis der var nogen der gad stå op og lave det til mig, jeg mener det jeg har da intet imod hverken varm eller kold mad om morgenen det er vel bare et spørgsmål om hvorvidt man helt generelt kan lide maden eller ej temperatur og klokkeslet kan da umuligt have noget at sige i den sag

nu må du liiige *imens jeg fejlagtigt viser tre forkerte billetter*

Billede
Offline Profil
Den skal uddybes:

Kasper træder ind i en tøjforretning. Han beslutter sig for at købe 5 T-shirts, to par bukser, en sweater og en stor jakke. Han går hen til desken. Han rækker en slidt, hullede sok og en terning frem mod ekspedienten, som giver Kasper et modvilligt blik. Kasper insisterer og vrisser: Aaarh, nu må du altså liiige...!!!

Kasper går derfra med tøjet under armen.

Billede
Billede
Billede
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 27. sep 2005, 18:42Indlæg: 2651Geografisk sted: DK -Århus det' for sygt
jamen nu måtte hun da lige... altså det kan da ikke passe at jeg skal stå der, mens hun sår tvivl om mine brugte billetters gyldighed. Ej, så er det hurtigt til side, så jeg kan komme ind.

billet-dolk

Man er vel akademiker. Og normal.

GT - en vision for livet

Tricks, musik og poker
Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 23. okt 2005, 11:30Indlæg: 1194Geografisk sted: Risskov, Århus
Laurids skrev:
multilevel-J skrev:

Makerel

jeg ville spise spejlæg og bacon hver morgen resten af mit liv hvis der var nogen der gad stå op og lave det til mig, jeg mener det jeg har da intet imod hverken varm eller kold mad om morgenen det er vel bare et spørgsmål om hvorvidt man helt generelt kan lide maden eller ej temperatur og klokkeslet kan da umuligt have noget at sige i den sag

nu må du liiige *imens jeg fejlagtigt viser tre forkerte billetter*

Jeg må sige at jeg er hundrede procent enig, jeg spiser hvad som helst til morgenmad, men har som regel bare ikke tid til det helt vilde i hverdagene. Til gengæld spiser jeg altid stort og vidt i weekenderne. Det indebærer som regel en del æg og en hel masse ristet rugbrød.

Offline Profil
Det er godt at høre at jeg ikke er den eneste der er ordentlig æggemand.

Billede
Offline Profil
BrugeravatarBrugerBrugerTilmeldt: 19. jul 2009, 13:20Indlæg: 36
Yoghurt med frugtsalat! det er GODT! :D MEGA :jawdrop:

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 9. okt 2006, 16:32Indlæg: 1641Geografisk sted: Århus - Hornslet
Igen, du behøver ikke åbne gamle tråde. Den her er over halvandet år gammel.

Erfaren brugerErfaren brugerTilmeldt: 14. mar 2008, 17:08Indlæg: 705Geografisk sted: silkeborg
qez skrev:
Yoghurt med frugtsalat! det er GODT! :D MEGA :jawdrop:

Haha, shit det er fail xD

Offline Profil
Why? :D

Erfaren brugerErfaren brugerTilmeldt: 14. mar 2008, 17:08Indlæg: 705Geografisk sted: silkeborg
qez skrev:
Why? :D

Endu mere fail... -.-

Offline Profil
:O

Ny brugerNy brugerTilmeldt: 14. maj 2010, 21:52Indlæg: 7
Absolut!
Morgenmad er dagens vigtigste måltid – plejede min far altid at sige, og jeg ville selvfølgelig ikke tro på ham…
-men i dag kan jeg absolut ikke eksistere uden en lækker alsidig energifyldt morgenmad – og et stykke brød er bare ikke godt nok.

Så velkommen til morgenmads-nyderne!

:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Alle tider er UTC + 1 time
Side 2 af 3
44 indlæg
Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst
Søg efter:
Skriv nyt emne  Svar på emne
Hop til:  
Du kan ikke skrive nye emner