Forfatter besked

<  Parkour / Freerunning generelt  ~  European Gathering - Så er vi klar!

BrugeravatarErfaren brugerErfaren brugerTilmeldt: 26. sep 2005, 22:05Indlæg: 217Geografisk sted: København
Hej Alle,
Jeg ved godt at vores event, er annonceret en gang for lang tid siden.. men nu er alt klart til at køre. Vi har desuden en trailer og billeder af banen med i dette indlæg. Admins, håber dette er ok? -kan vi slette den gamle tråd for at samle trådene her?

Here goes:
---------------------------------------------------------------------------------------
Billede
European Gathering of Streetmovement
// Gerlev Idrætshøjskole d. 19. – 25. august

SE TRAILEREN HER!!!

Parkour, freerunning og tricking
Vi har planlagt en uge med optimale muligheder for traceurs, freerunners og tricksters. Der vil blive workshops på alle niveauer i de 3 dicipliner, og også rig mulighed for fri træning. Arrangementet er med nogle af de mest erfarne i verden indenfor parkour, freerunning og tricking og Gerlev Idrætshøjskole byder på de bedst mulige faciliteter; - European Gathering er din mulighed for optimal træning, nye netværk og venskaber.

Streetmovement Park
Vi har designet et unikt træningsmiljø til parkour og freerunning. De enkelte elementer er blevet bygget med inspiration fra de fedeste steder i London og Lisses/Evry og bliver den første af sin art i verden! Der er offentlig åbning d. 19. august til European Gathering of Streetmovement.

Se Billeder af banen BILLEDER

Gerlev
Udover den unikke Streetmovement Park har vi på Gerlev:
- 3 Indendørs sale: 1 håndboldbane str, 1 stor rund sal ca. 30 meter i diameter, 1 gymnastiksal med fast tatamigulv (judomåtter), stortramplin i gulvet og springgrav.
- 2 Beachvolley baner.
- Fodboldbane hvor vi kan placere 10x10m tatami (judomåtter).
- Svømmehal med 2 stk. 1m vipper og 3m tårn (her kan vi montere en 1m box = vault2flips ;-).
- Køkkenet, der serverer 3 lækre og nærende måltider om dagen + fruit, snacks, te og kaffe.
+ Streetbasket, skating facility, freesbee-golf, sauna, storskærm og nærliggende strand.

Instruktører
Vi har inviteret nogle af de bedste udøvere, så der er reel undervisning til både nybegyndere og meget erfarne igennem hele ugen. Det er dog frit om man vælger dette eller kun at deltagei de mere frie jams hvor alle kan bidrage med inspiration.

De instruktører som vil varetage undervisningen er listet herunder:
Laurent Piemontesi (Yamakasi),
Yann Hnautra (Yamakasi),
Daniel Ilabaca (Urban Heroes),
Bobby Gordon Smith (Urban Heroes),
Anis Cheurfa (Loopkicks),
Chris Devera (Loopkicks),
Thomas Videbæk (Streetmovement),
Peter Ammentorp (Streetmovement) og
Martin Kallesøe (Streetmovement).

Priser

Dobbeltværelse: 3.600 kr.
Sovesal: 3.000 kr.
Ungdom under 18 år: 1.950 kr. (sover på sovesal eller i telt)

Bemærk:
Ved 5 samtidige tilmeldinger gives rabat på 20%.

Tilmelding
Du kan tilmelde dig European Gathering of Streetmovement, her: Tilmelding

Hvis du har nogen problemer kontakt: mk@visualworks.dk eller peterlund83@msn.com
OBS: Er du under 18 år, er det nødvendigt med en skriftlig tilladelse fra en forælder eller værge, for at deltage i undervisningen – kontact mk@visualworks.dk

Stadig i tvivl?
Vi har snakket med en del mennesker om vores arrangement og hørt nogle enkelte betænke sig over et par ting:
- Er jeg god nok? – Denne gathering er for alle! Der kommer både nybegyndere, øvede og folk der bare godt kunne tænke sig input til deres egen idrætsundervisning.
- For dyrt? Vi har presset prisen maksimalt uden at lade det gå ud over forplejningen. Betragt det som en træningsferie og husk på hvor meget rejser, ophold og mad ville koste, hvis du skulle rejse ud og opsøge vores insstruktører. Til gatheringen får du det hele et sted –sammen med helt unikke forhold.
- Problematisk ift din skolegang, studie eller arbejde? Husk på, at det kun er en enkelt uge ud af et helt år. Hvis du reagerer på det allerede nu, og snakker det igennem med din arbejdsgiver, klasselærer eller studievejleder er vi sikre på, at i kan finde et kompromis. Forklar ham/hende om hvor unikt dette arrangement er, og foreslå at være fleksibel med hjemmearbejde og evt. et skoleprojekt om parkour, freeruning eller tricking. –Der er samlet en masse talenter med uvuderlige erfaringer og indsigt til denne Gathering.

Så grib denne mulighed for optimal træning, nye netværk og venskaber, imens den er her! Du kan tilmelde dig helt indtil d. 15. august, men der er kun et begrænset antal pladser, så vent ikke for længe med at tage din beslutning.

Senest rettet af Martin 20. jul 2007, 07:15, rettet i alt 1 gang.

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 17. feb 2006, 22:59Indlæg: 937Geografisk sted: Århus !!!!
Super lækkert at i har fået det op at stå :)

Jeg har lige modtaget mig og Sangs giro kort i dag, da jeg fik at vide det nok var en god ide at bestille i god tid, eftersom at folk aldrig var til at få fat i osv. besluttede jeg mig bare for at tilmelde os og nu er det gjort :)

Så vi mangler kun lige at få betalt vores Giro kort og så er AirTrickZ klar på træning i 1 uge!

Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 9. okt 2006, 16:32Indlæg: 1641Geografisk sted: Århus - Hornslet
For satan det lyder sprødt! Selvom jeg ikke er tricker, overvejer jeg virkelig at melde mig til. Man kan vel altid lave lidt parkour og noget break indimellem :p

Er der også mulighed for alle deltagere, at bruge airtrackene, springgravene osv?

BrugeravatarErfaren brugerErfaren brugerTilmeldt: 25. sep 2005, 18:17Indlæg: 209Geografisk sted: Frederica, Danmark
@Hamlet; Det lyder rigtig godt boyz, vi glæder os til at se jer og fyre den af! :P

@TrixX; Ja alle facilitetere, er til fri afbenyttelse for alle også selvom man ikke dyrker tricking normalt. Der kommer mange helt nye som bare gerne vil igang, og der vil helt sikkert også være nogen breakere!

Best regards
//P

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 15. mar 2006, 17:23Indlæg: 1598Geografisk sted: Køge
Det lyder så fedt!!! :D

Håber i får et godt arrangement, for jeg kommer desværre ikke :(
ville sgu gerne, meeeen nej :(

BrugerBrugerTilmeldt: 19. jun 2007, 09:31Indlæg: 125Geografisk sted: fyn - 17 år
det lyder rigtig fedt
hvor mange pladser er der ca.

BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 28. sep 2005, 17:35Indlæg: 1083Geografisk sted: Aalborg
Jeg kommer også, og så håber jeg da selvfølgelig at der bare kommer tricks ud over det hele!!

Offline Profil
BrugeravatarSuper brugerSuper brugerTilmeldt: 18. okt 2006, 12:37Indlæg: 1320Geografisk sted: Vejle
Jamen så F***k da skolen og lad mig lave nogle tricks!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter:

Alle tider er UTC + 1 time
Side 1 af 1
8 indlæg
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst
Søg efter:
Skriv nyt emne  Svar på emne
Hop til:  
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg